Followers

Monday 17 October 2011

Nukilan Hati Buat Isteri

Isteri yang kusayang


Aku ingat semula ketika aku mula menikahimu

aku berjanji akan menjagamu dan mendidikmu

aku berjanji akan memelihara amanah Allah

kepadaku..





Isteri yang kusayang

Aku gembira dipertemukan denganmu

Aku amat bersyukur lantaran dirimu dipilih menjadi isteriku


Isteri yang kusayang

aku sedar aku hanya mampu memberikan kepadamu

kehidupan yang sederhana



Isteri yang kusayang

tika kau tersenyum aku rasa bahagia

tawamu, sendamu, belaianmu

buatkan aku cukup bahagia


Isteri yang kusayang

tika kau sakit aku gelisah dan aku gelabah

aku jadi terasa lemah.

Tapi aku mesti gagah.

Aku ingin membantumu

mengurang segala sakitmu

siapalah aku ..jiwaku berdoa dan mengharap

pd Ilahi yang menyatukan kita


Aku ingin kau sembuh semula

dan senyum kembali

No comments:

Post a Comment