Followers

Thursday 2 June 2011

Melabuhkan cinta dengan cintaMu

Si Dia Di Hatiku

YA allah...................
jika aku jatuh cinta,
cintakan aku dengan
pada seseoarang yang melabuhkan cintanya pada-Mu
agar bertambah kekuatan aku untuk menyintai -MU

YA ALLAH
jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh
hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu
agar tidak ku terjatuh atas jurang cinta nafsu.....

YA ALLAH
jik aku rindu
rindukan aku pada seseorang
yang merindui syahid jalan-MU

YA ALLAH
jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
janganlah kenikmatan itu melebih
kenikmatan indahnya bermunajat
di sepertiga malam terakhir-Mu

YA ALLAH
jiak aku jatuh hati pada kekasih-Mu
jangan biar aku tertaih
dan terjatuh dalam perjalanan
menyeru manusia kepada-Mu

aku pernah lemas dan tewas dalam mencari cinta sejati, sukar untuk mencarinya dengan hati yang suci tulus ikhlas....aku harap aku tak tertipu lagi dengan makhluk insan yang bernama kekaasih....

No comments:

Post a Comment