Followers

Monday 13 June 2011

setuju ke anda kalau fb nie dijadikan tempat or portal untuk cari jodoh?:))

Nama Saya Nabila
assalamualaikum semua...pendapat anda..setuju ke anda kalau fb nie dijadikan tempat or portal untuk cari jodoh?:))

            o
            Huwaina An-nisaa izzul naim2.......mcm2..
            ...
          o
            Izzull Naim Mcm tu la.. Kotakan dgn kata2...
            ...
          o
            Ummu Murni Hilmiyyah x kot..
           
          o
            Huwaina An-nisaa izzul naim......gatai....kq farah dina.....huhu
           
          o
            Izzull Naim Gatai k??? Sy pn nk pakai org tengah.. Huhu
                      o
            Farah Dina hehe..tkpe bole bah klu ko..
           
          o
            Huwaina An-nisaa huhu.............mcm2...
           
          o
            Izzull Naim Cik farah Ada..... Huhuhu
           
          o
            Rosli Azem takde keje lain ke? Tolong carikan saya...hehe
            ...
          o
            Farah Dina meh kumpul rmi2 akak tolg crikan uhu
                      o
            Izzull Naim Rosli.. Jom jmpa akak farah.. Dia org tgh cari awek.. Hihi
            ...
          o
            Farah Dina kumpul 20org dulu pastu bole la akak stat bisnes hehehe
           
          o
            Izzull Naim Hahahahahaha
           
          o
            Rosli Azem hehehe
           
          o
            Nama Saya Nabila TETAPI KAN..SAYA MEMANG ADA NIAT NAK CARI JODOH KAT SINI..INSYAALLAH...
            .
          o
            Izzull Naim Saya Ada... Stiap amalan bgantung pd niat... Insyaallah
            ...
          o
            Farah Dina nih ada 2 cik abg yg tgh offer ni
            ...
          o
            Nama Saya Nabila NAK NIKAH KENA BUAT BETUL2 PILIHAN..SAYA TAK MAU JUGAK TERBURU2 DALAM HAL NIE..:)
           
          o
            Mohd Shamz
            hehe...jodh dh dttapkan..tapi kne lah berusha mncarinya dgn berlandaskan syariat..bukan brpeluk tubuh..cube klu yg kata jodoh dh dittpka x pyh mncarinya jodoh akn dtg sndiri dikaitkan sama cm rezki..stuju??kata cmni..rezki dh dttpkan...x ya...h cari..rezki akn cari kita..hehe..kelahiran, ajal ,rezki dn jodoh..dh dttapkn sblum kita dlahirkan lgi..tapi adkah kita kne berpelik tubuh??itukah yg Allah dn rasul suh..??rnung2kan dn selamat beramal..^_^Lihat seterusnya..
           
          o
            Zainab Izzati pertama...kenali hati budi..kita nak hidup bukan sehari...kot nnt makan hati..
            ...
          o
            Nurul Hidayah Yunus erm...buatla pilihan yg tepat....
           
          o
            Nama Saya Nabila buatlah pilihan yg bijak...:P
           
          o
            Zainab Izzati sbb bl hati dah suka..x elok pun mcm ok je..
            ...
          o
            Rosli Azem itulah yang di suroh...sertakanlah ia dengan perbuatan...insyaallah...hehe
           
          o
            Ey Fa ceh3.... so sweet..!!
           
          o
            Qistina Qaliesya Qaliesya bercinta lps kawen lagi indah ......dan jodoh pilihan mak ayah adalah yg terbaek...kwn2 ana semua bercinta lepas kawen....hehehe.^___^
            ...
          o
            Zainab Izzati anak kucing mati tak makan....tikus mnggigil kerna terperanjat....cinta dan kasih bukan mainan..jika di izin ke akhir hayat...
            ...
          o
            Nama Saya Nabila mak ayah serahkan hal2 mcm nie pada saya....mereka tak kisah sape pon jodoh saya..
           
          o
            Nama Saya Nabila bertuahlah buat keluarga yg jenis carikan jodoh..tp eluarga saya bukan mcm tuh...
           
          o
            Zainab Izzati jika bgtu...tepuk dada tnye lah iman...kalu mak ayah dah serah...
           
          o
            Nama Saya Nabila saya dah umur 20 tahun
           
          o
            Nama Saya Nabila saya target umur 25 akan nikah..
           
          o
            Zainab Izzati oooo...muda sngt tu ......
           
          o
            Akhi Surya erm...Fb? Jodoh..tak thu nk ckap pe , tpi yg stahu jodoh dari Allah itu dimana2.. :)
           
          o
            Nama Saya Nabila ya saya tahu..tp..sepanjang umur 20 hingga 25..saya terpikir..ade ke masa saya untuk mencari jodoh?saya pasti bz dgn belajar..pastu bizi dgn kerje.......saya kene fikir perkara ne dari skrg
           
          o
            Akhi Surya umur sy 21 tahun , tpi prinsip yg dipegan hnya satu " Kejarlah gading cita-cita baru cinta.." Yakin bhwa slepas ditadang kjayaan , mesti Allah akn hadiahkan cinta pula..insya'Allah. Nabila jgn isau psal jodoh , itu kerja Tuhan..kte berusaha sja ya :)
            ...
          o
            Nama Saya Nabila akhi ingat saya tak mahu kejar cita2?kan saya dah kate td,,saya nak blajar dan kejar cita2..tp dalam masa yg sama saya fikir gak bab jodoh nie.bab nak cari jodoh nie......tp dari ayat kamu,tak ada usaha kearah mencari jodoh..ya,doa senjata mukmin..tp kena usaha....
            ...
          o
            Syahiirah Harun kalau dah jodoh, jodoh jugak ;D
           
          o
            Nama Saya Nabila ni antara usaha saya lah untuk mencari jodoh..mak abah serahkan pada saya bab jodoh..jadi nak tak nak saya kena fikir
            .
          o
            Akhi Surya masya'allah maaf jka tersalah kata..sy takde niat kata begitu. Sy pun sdg cari jodoh..tapi mlihat keadaan masih belum dizinkan Tuhan , jadi sy hnya fokus study.. Biarlah satu persatu dulu Nabila.. kita cari dan yakin dlm hati bhawa "Jodoh aku sedang mempsiapkan dirinya , bermujahadah , mperbaiki akhlaknya semata2 utk kta satu saat kelak.." penatnye menaip nih..huhu :)
           
          o
            Nama Saya Nabila saya sebenarnya jenis tak berapa sedap dgr bila org kate jodoh takdir ti tgn allah..memang jodoh di tgn alllah..semua ketentuannya....tp....dimana usaha untuk mencari jodoh...terlalu berserah sampai setgh tuh tak bernikah kerana terlalu menyerah sajapada yg esa......mcm na allah nak bagi hasil kalau kita tak berusaha mencari................itu jer pandangan saya
           ...
          o
            Nama Saya Nabila mcm saya pon keadaan saya pon tak diizinkan jugak sebab masih muda..masih belajar..saya berfikir tentang jodoh tak semstinya saya abaikan segala pelajaran saya...............
           
          o
            Nadiatul Azwa Redzwan Nama Saya Nabila...anti kne phm...walopown kita x mncr jodoh..tp jka allah dh ttpkn bhw anti akn brtemu jodoh pd usia 23 thun,tp anti trget 25 thn kn..anti akn nikah pd 23 thun..dan walopown anti mncr cr..ttp allah mseh x mnemukn jodoh anti..anti xkn jmp jodoh anti..sume kerja thn...
           
          o
            Mohd Shamz ‎Siti Sumaiyah mmglah bukan mudah ty lah sesiapa pun yg blum kawin sehingga die berkahwin sme akan ckp blum bersedia..yg pntg bukan cpt atau lmbat..yg pntg berilmu..klu ade ilmu umo bru 18 pun ..bleh je kawin..nk tggu ready..sape2 yg blum kawin sume x ready..kan nabi dh kata mngahwin ank perampaun adlah slh satu bnde yg dglakkan dsegerakan..
           
          o
            Qistina Qaliesya Qaliesya ukhti suke yg cmne ??/ustaz nak??hehehe
           
          o
            Akhi Surya
            benar pndangan Nabila , tak salah :D , skrg ni pun sy sdg lagu cinta "Dalam mihrab Cinta , katakan pd sya..? Siapa yg tak ingin bercinta? HeHe..semua inginkan , Konsep seorang yang benar ingin mencari Cinta , dia akan mempersiapkan dirinya ....'POKET DUIT' cuku p , ilmu cukup , supaya dia dapat membimbing kekasihnya kelak. Carilah jodoh itu dengan sifat sabar , Allah knows wat the best love for us.. USAHA pergi usrah , kuliah , atau mana2 tempat yg Allah cinta. Carilah jodoh di tempat yg diredhaiNya. Insya'Allah bertemu dgn yg baek.. :DLihat seterusnya..
           
          o
            Cahaya Suriya Latif ramai kwn2 ana bertemu jodoh di fb...kawen mase study lh...^_^
            .
          o
            Nama Saya Nabila bukan ustaz yg saya mahukan..tp biarlah yg beragama supaya mampu menjaga dan membimbing saya kelak.
           
          o
            Siti Sumaiyah yg sy fhm d sgerakan kwenkan ank prmpuan tu bila dh ada calon...mksudnye jgn di tunggu lame2....
           
          o
            Huwaina An-nisaa jodoh2....ermmm..
           

No comments:

Post a Comment